آرشیو اخبار

مراسم بیست و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)(۱۶-۳-۸۹)

ملت وفادار ، پراستقامت و بصیر ایران ، مراسم بیست و یکمین سالگرد ارتحال خمینی کبیر را به عرصه ای برای "تجلی پرشکوه و عمیق وفاداری ایرانیان" به امام راحل عظیم الشان تبدیل کرد و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان، در همراهی با خط نورانی امام پیمان بست .

ادامه مطلب

دیدار جمعی از شاعران، ذاکرین و مداحان اهل بیت (علیهم السلام) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (۱۶-۳-۸۹)

در سالروز میلاد دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) صدیقه کبری، حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و همچنین فرزند پرافتخارش امام  خمینی (ره) جمعی از شاعران، ذاکرین و مداحان اهل بیت (علیهم السلام)، در حسینیه امام خمینی و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، به قرائت اشعاری در فضائل و مناقب بانوی نجابت و عفاف حضرت زهرا (سلام الله علیها) و نیز با مضامین "انقلابی و اجتماعیِ روز" پرداختند.

ادامه مطلب

مجلس تکریم و بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)(۱۶-۳-۸۹)

به مناسبت بیست و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ، مجلس تکریم و بزرگداشتی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز پنجشنبه ۱۳/۳/۸۹ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

ادامه مطلب

نمودار موضوعی وصیت‌نامه‌ی حضرت امام خمینی (ره) منتشر شد(۸-۳-۸۹)

نمودار موضوعی وصیت‌نامه‌ی حضرت امام خمینی (ره)، در آستانه‌ی دومین سال مطالبه رهبر انقلاب از مسئولان برای تبدیل شدن این وصایا به «دستورالعمل کاری»، از سوی دفتر دفتر حفظ و نشر حضرت آثار آیت‌الله خامنه‌ای منتشر شد.

ادامه مطلب

انتصاب مجدد سردار سرتیپ پاسدار احمدی مقدم به فرماندهی نیروی انتظامی(۸-۹-۸۹)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حکم مسئولیت سردار سرتیپ پاسدار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به مدت دو سال دیگر تمدید فرمودند.

ادامه مطلب

مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر از سوی دانشجویان دانشگاه کاشان برگزار شد(۵-۳-۸۹)

همزمان با سالروز حماسه غرورآفرین آزادی خرمشهر دانشجویان کانون علمی ـ فرهنگی ایثار تحت نظر و حمایت مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان در همایشی یاد و خاطره دلاور مردی حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس به ویژه فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

ادامه مطلب

عطرافشانی قبور شهدای گمنام دانشگاه کاشان در سالروز فتح خرمشهر(۴-۳-۸۹)

همزمان با سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر، رئیس و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به همراه معاونین، مدیران،‌ کارکنان و دانشجویان دانشگاه کاشان با حضور بر مزار شهدای گمنام این قبور مطهر را با گلاب ناب کاشان شستشو دادند.

ادامه مطلب