آرشیو اخبار

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام حج، راه جبران عقب‌ماندگی کشورهای اسلامی را مقاومت خواندند؛ گالری

کل منطقه اسلامی؛ میدان سربرافراشتن مقاومت در مقابل شرارت‌های آمریکا و همراهانش/فلسطین «شمشیر قدس» را از نیام بیرون کشید و بینی متجاوز را به خاک مالید/آمریکا در افغانستان تحقیر و ناچار شد نیرو و ابزار نظامی خود را بیرون ببرد.

ادامه مطلب

برگزاری جلسه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با مسئول پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان

جلسه مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جناب حجت الاسلام دکتر جواد خسروی با جناب آقای دکتر نظیفی فر مسئول محترم پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان برگزار گردید.

ادامه مطلب

انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه با حکم رهبر انقلاب اسلامی؛

تأکید بر اهتمام به مأموریتهای دستگاه قضا در قانون اساسی و اجرای سند تحول موجود/لزوم گسترش فناوریهای نوین و گماردن نیروهای کارآمد و جهادی در مسئولیتها/ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و برخورد قاطع با تخلفات، و ارتباط با متن مردم.

ادامه مطلب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه: گالری

انتخابات حماسه بود؛امید دشمن به مشکلات معیشتی، بحث صلاحیتها و کرونا محقق نشد/حرکت آقای رئیسی در قوه قضائیه جهادی بود و امید و اعتماد به این قوه را زنده کرد/آمریکاییها با آن انتخابات افتضاح‌شان حق ندارند یک کلمه درباره انتخابات حرف بزنند.

ادامه مطلب

رهبر معظم انقلاب اسلامی دُز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند؛

منتظر واکسن ایرانی ماندم برای پاسداشت افتخار ملی،و تشکر از محققان جوان و پر تلاش/ در کنار تولید قوی و سریع واکسن، اسناد و مقالات علمی آن را نیز ثبت و منتشر کنید/ دکتر مخبر: اتفاق امروز ترجمه عملی اعتماد بنفس ملی و اعتماد به دانشمندان جوان است.

ادامه مطلب

جشن میلاد حضرت امام رضا علیه السلام گالری

جشن میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) همراه با شکرانه حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ با حضور خادمان حرم رضوی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان برگزار شد.

ادامه مطلب