آرشیو اخبار

دیدار خانواده مرحوم حاج عبدالله والی با رهبر معظم انقلاب(۲۷-۳-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده مرحوم "حاج عبد الله والی"(۱) که در ایام سالگرد درگذشت وی انجام شد، با اشاره به آثار اخلاص و برکات استقامت در کار، خاطر نشان کردند: کارهای خالصانه و بی هیاهو در کل بنای جمهوری اسلامی اثر می گذارد و آن را مستحکم می کند.

ادامه مطلب

دیدار نمایندگان مجلس نهم با رهبر معظم انقلاب(۲۷-۳-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان منتخب ملت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کردند: مجلس در عمل به وظایف مهم و اساسی خود، باید ضمن برخورداری از شاخص های یک مجلس زنده، پرتحرک و پرنشاط در ابعاد مختلف سیاسی، اخلاقی و مالی نیز، ‌مجلسی سالم باشد.

ادامه مطلب

سید حسن نصرالله در مصاحبه تفصیلی با صدا و سیما: قدرت موشکی حزب‌الله را ۹۰ درصد از کشورها ندارند(۲۷-۳-۹۱)

خبرگزاری فارس: دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه موشک‌های حزب‌الله هر هدفی در فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهند، گفت: مقامات رژیم صهیونیستی گفته‌اند که قدرت موشکی حزب‌الله را ۹۰ درصد از کشورها ندارند. به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با صدا و سیما که از برنامه فراسو از شبکه چهار سیما پخش شد، به موضوعات مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد. که مشروح این گفت‌وگو از نظر خوانندگان می‌گذرد. جوهره اصلی مقاومت هیچگاه تغییر نمی‌کند

ادامه مطلب

حجة الاسلام خادمیان در جمع نمازگزاران معتکف مسجد دانشگاه کاشان(۱۶-۳-۹۱)

اعتکاف دانشجویی مجلای برکات و عنایات خاصه الهی بر دانشگاه است به گزارش بچه های مسجد دانشگاه کاشان، حجت الاسلام خادمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، ظهر امروز در جمع نمازگزاران معتکف در مسجد دانشگاه گفت:

ادامه مطلب

حضوروسخنرانی رهبرمعظم انقلاب درمراسم گرامیداشت بیست‌و‌سومین سالگردرحلت امام خمینی رضوان‌الله‌علیه(۱۵-۳-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم دلدادگان و شیفتگان امام خمینی رضوان‌الله‌علیه در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام راحل را پدر ملت و مظهر مهربانی، اقتدار و صلابت خواندند و با اشاره به تلاش هوشیارانه‌ی امام در احیای روح عزت ملی و استحکام ساختار درونی ملت افزودند:

ادامه مطلب

۳۵۰ دانشجوی دانشگاه کاشان معتکف می شوند(۱۳-۳-۹۱)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، از  شرکت ۳۵۰ دانشجوی این دانشگاه در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد. حجت الاسلام عباس خادمیان، اعتکاف را فرصت مناسب برای انس با خدا دانست و افزود: هرساله استقبال دانشجویان برای شرکت در این مراسم معنوی بیشتر می شود.

ادامه مطلب

مسئول نهاد رهبری دانشگاه کاشان: نمایندگان مجلس باید به دور از خواسته های جناحی و حزبی عمل کند(۱۳-۳-۹۱)

مسئول نمایندگی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: شرایط قانونگذاری سالم دوری از انگیزه های نفسانی و خواسته های طبقه ای، گروهی و حزبی است.

ادامه مطلب

آیت الله نمازی: ولایت لازمه حکومت اسلامی است(۱۰-۳-۹۱)

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ولایت و رهبری لازمه حکومت اسلامی است. آیت الله عبدالنبی نمازی، در جلسه فقه سیاسی در جمع استادان دانشگاه کاشان، با اشاره به اینکه مبحث رهبری، بشری نبوده و امری الهی است، اظهار داشت: امامت و رهبری برای نجات مردم از شرک، ظلم ، جهل و تفرقه است و تلاش امامان معصوم (ص) هم برای اجرای احکام و قوانین الهی بوده است.

ادامه مطلب

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین علیه‌السلام با حضور فرمانده کل قوا(۶-۳-۹۱)

هم‌زمان با اولین روز ماه رجب و میلاد باسعادت حضرت امام محمد باقر علیه‌السلام و نیز سالروز فتح خرمشهر، مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرماندهی کل قوا برگزار شد.

ادامه مطلب

امام جمعه موقت کاشان: رمز تحقق شعار تولید ملی، جهاد علمی است(۴-۱-۳-۹۱)

امام جمعه موقت کاشان، بر لزوم حرکت اقتصادی بر مبنای دانش بنیانی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: با جهاد علمی، تولید ملی محقق می شود. حجت الاسلام احتشام، در جلسه هم اندیشی اساتید دانشگاه کاشان اظهار داشت: برای تحقق تولید ملی تمام سرمایه های مقاومتی بایستی فراهم شود.

ادامه مطلب

دانشجویان کاشان اهانت به امام هادی (ع) را محکوم کردند(۲-۳-۹۱)

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان معاون فرهنگی این دانشگاه عصر امروز در این تجمع کوچکترین توهین به اهل بیت(ع) را محکوم کرد و اظهار داشت: دانشگاهیان دانشگاه کاشان امروز داغدار هستند و دانشجویان انزجار خود را از این اقدام وقیحانه اعلام می‌دارند.

ادامه مطلب

برگزاری سومین جلسه مناظره با موضوع اسلامی شدن علوم در دانشگاه کاشان(۱-۳-۹۱)

سومین جلسه مناظره (کرسی  نقد و نظر) با موضوع اسلامی شدن علوم با حضورحجت الاسلام سید محمد حسین امامی و حجت الاسلام محمد هادی هدایت از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه کاشان در جمع دانشجویان، دین پژوهان و اساتید دانشگاه کاشان در محل کلاس ۱۴ دانشکده علوم این دانشگاه برگزار گردید.

ادامه مطلب

آیت الله نمازی:علم شاخصه اصلی رهبری است(۱-۳-۹۱)

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: علم شاخصه اصلی و لازمه رهبری است. آیت الله عبدالنبی نمازی، در جلسه فقه سیاسی در جمع استادان دانشگاه کاشان اظهار داشت: فرد جاهل نمی تواند جامعه را به سمت و سوی کمال و سعادت راهنمایی و هدایت کند.

ادامه مطلب