آرشیو اخبار

همکاری حوزه و دانشگاه در سال ۸۸ کشور را از گردنه سخت عبور داد(۲۸-۹-۹۱)

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (ماوا)؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان عصر دیروز در سلسله نشست های فرهنگی استادان که روزهای دوشنبه در دانشگاه علم وصنعت برای استادان این دانشگاه برگزار می شود، بابیان اینکه مامعتقدیم همه علوم منشا الهی دارند، افزود:

ادامه مطلب

دکتر محسن نیازی پژوهشگر برتر کشور لوح تقدیر وزیر علوم را دریافت کرد(۲۸-۹-۹۱)

دکتر محسن نیازی عضو هیات علمی و مدیر گروه علوم اجتماعی دانشگاه کاشان در سیزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال ۹۱ به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی معرفی و لوح تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت کرد.

ادامه مطلب

اصول نظری تکثیر جمعیت در منظومه تمدن‌ شیعه(۲۶-۹-۹۱)

  در جلسه ای که در روز دوشنبه، مورخ ۲۰ آذرماه ۹۱ در دانشگاه کاشان برگزار شد جناب حجه الاسلام و المسلمین متولی امامی، به تبیین بایسته‌های بنیادین افزایش جمعیت در ایران کنونی پرداخت. ایشان با اشاره به اهمیت تمدن‌زایی در دوره کنونی تاریخ شیعه، مساله کنترل جمعیت را در حوزه مسایل تمدنی دانسته و تبیین مسایل آن را بر عهده فقه حکومتی معرفی کرد.

ادامه مطلب

اصول نظری تکثیر جمعیت در منظومه تمدن‌ شیعه(۲۶-۹-۹۱)

در جلسه ای که در روز۲شنبه، مورخ ۲۰ آذرماه ۹۱ در دانشگاه کاشان برگزار شد جناب حجه الاسلام و المسلمین متولی امامی، به تبیین بایسته‌های بنیادین افزایش جمعیت در ایران کنونی پرداخت. ایشان با اشاره به اهمیت تمدن‌زایی در دوره کنونی تاریخ شیعه، مساله کنترل جمعیت را در حوزه مسایل تمدنی دانسته و تبیین مسایل آن را بر عهده فقه حکومتی معرفی کرد.

ادامه مطلب

مصاحبه جالب پسر ژنرال‌ ارشد صهیونیست‌ها/ حمایت از پیشنهاد رهبر انقلاب(۱۴-۹-۹۱)

"مایکو پلد"، سال ۱۹۶۱ در یک خانواده صاحب‌نام صهیونیست در بیت‌المقدس متولد شد. پدربزرگش از رهبران امضا کننده اعلامیه استقلال رژیم صهیونیستی، و "متی پلد"، پدرش، از ژنرال‌های افسانه‌ای ارتش صهیونیست‌ها در جنگ‌های شش روزه و فتح کرانه باختری و بلندی‌های جولان بود.

ادامه مطلب

ابلاغ استاندار اصفهان برای رئیس دانشگاه کاشان(۱۳-۹-۹۱)

 استاندار اصفهان طی حکمی، رییس دانشگاه کاشان را به عنوان عضو شورای هماهنگی حوزه علمیه و گروه‌های علوم انسانی و هنر دانشگاه‌های استان اصفهان با مراکز فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، اقتصادی و صنعتی استان اصفهان منصوب کرد.

ادامه مطلب

دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش با فرمانده کل قوا(۸-۹-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران و موفقیت‌های پی‌در‌پی نظام اسلامی در دستیابی به این اهداف خاطرنشان کردند:

ادامه مطلب