آرشیو اخبار

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور قزاقستان و هیئت همراه:

مشکل اصلی در قضیه اوکراین برنامه غربی‌ها برای توسعه ناتو است/کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور برای تحقق توافق‌ها فعال شود/فارابی می‌تواند مبنای همکاری‌های فرهنگی و تشکیل کمیته مشترک علمی باشد.

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری ترکمنستان و هیئت همراه:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری ترکمنستان و هیئت همراه: گالری

کمیسیون همکاری‌های مشترک به صورت جدی فعال باشد تا توافق‌ها به سرانجام برسد/سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران گسترش روابط با کشورهای همسایه است/رئیس‌جمهور ترکمنستان: لزوم افزایش همکاریها بویژه در بخش گاز، برق و حمل ونقل کالا

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیئت همراه:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیئت همراه:

تجربه ایران و ونزوئلا نشان داد تنها راه پیروزی دربرابر فشارهای آمریکا مقاومت است/ایران در مواقع خطر، خطر می‌کند و دست دوستان خود را می‌گیرد/مادورو: موضوع فلسطین را یک موضوع مقدس بشری می‌دانیم.

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سی‌وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره):

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سی‌وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): گالری

گرایش امروز مردم به انقلاب و دین از روز اول انقلاب یقیناً بیشتر است/اشتباه محاسبه آمریکایی‌ها بخاطر ایرانیان خائنی است که به آنها مشورت غلط می‌دهند/تأکید بر جلوگیری از هویت‌زدایی از انقلاب، تحریف امام، نفوذ ارتجاع و القاء بن‌بست.

ادامه مطلب
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور تاجیکستان:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور تاجیکستان: گالری

توجه به ظرفیت‌های درونی اسلحه تحریم را از کار می‌اندازد/سطح همکاری‌های دو کشور در یک سال گذشته افزایش یافته اما با نقطه مطلوب فاصله دارد/رئیس‌جمهور تاجیکستان:خواستار صلح و حکومتی با حضور همه قومیتها در افغانستان هستیم.

ادامه مطلب
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تاسف‌بار آبادان و چند دستور به مسئولان؛

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تاسف‌بار آبادان و چند دستور به مسئولان؛

لزوم پیگرد مقصران حادثه و مجازات عبرت‌آموز آنان و جلوگیری از تکرار آن در کشور/سرعت عمل و استفاده از همه ظرفیتها برای کاستن از تلفات در درجه اول اهمیت است/به بازماندگان مصیبت‌دیده‌ این حادثه تسلیت عرض می‌کنم.

ادامه مطلب

برگزاری جلسه همفکری و هم افزایی دفتر نهاد رهبری با اساتید دانشکده معماری هنر گالری

جلسه همفکری و هم افزایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه با دکتر جواد دیواندری و خانم دکتر بابا حاجیان از اساتید دانشکده معماری هنر با موضوع پیگیری طرح عمرانی و فضای داخلی مسجد امام علی(ع)دانشگاه کاشان برکزار شد.

ادامه مطلب

در آستانه حماسه سوم خرداد مراسم دیدار از خانواده شهید محسن اسلامی برگزار شد. گالری

مقام معظم رهبری( مدظله العالی): تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست. در آستانه حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر مراسم دیدار از خانواده شهید محسن اسلامی "خانواده همکار محترم واحد شاهد و ایثارگر، سرکار خانم اسلامی"با حضور معاون محترم دفتر نهاد رهبری،مدیر اجرایی و کارشناسان واحد خواهران دفتر نهاد رهبری برگزار شد.

ادامه مطلب
برگزاری نشست صمیمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه با دبیران تشکل ها و کانون های دانشجویی

برگزاری نشست صمیمی مسئول نهاد رهبری دانشگاه با دبیران تشکل ها و کانون های دانشجویی گالری

نشست صمیمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد خسروی با دبیران تشکل ها و کانون های دانشجویی در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه کاشان برگزار شد.

ادامه مطلب