آرشیو اخبار

مسئولین کشور نباید با بی اخلاقی های خود موجبات خوشحالی دشمن رافراهم کنند(۲۹-۱۱-۹۱)

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشگاهیان دانشگاه کاشان افزود: این چطور صحبت کردن در مجلس شورای اسلامی است که اخلاق را زیر سوال می برد و موجبات خوشحالی دشمن رافراهم می کند.

ادامه مطلب

برگزاری همایش ملی وقف با تاکید بر آموزش عالی ایران اول اسفند در دانشگاه کاشان(۲۹-۱۱-۹۱)

دبیر برگزاری همایش ملی وقف با تاکید برآموزش عالی ایران، تعداد مقالات رسیده   به دبیرخانه این همایش را ۲۱۰ عنوان مقاله ذکر کرد و گفت: این تعداد مقاله در پنج کمیته علمی و تخصصی مورد بررسی و داوری قرار گرفت و تعداد ۷۲ عنوان مقاله برای چاپ پذیرفته شده است.

ادامه مطلب

دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب(۲۹-۱۱-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیار پرشور هزاران نفر از مردم تبریز، در سخنانی بسیار مهم به تشریح رفتار و گفتار غیرمنطقی دولتمردان امریکا در بحث مذاکره و تبیین رفتار منطقی ملت و نظام اسلامی در این زمینه پرداختند و با تجلیل مجدد از حضور پرشکوه و عزتمند ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، نکاتی را درباب مسئله اخیری که در مجلس روی داد بیان کردند.

ادامه مطلب

متن کامل سخنان حجت الاسلام پناهیان در تشییع پیکر شهید حسن شاطری(۲۸-۱۱-۹۱)

حاج حسن با نام مهندس حسام خوشنویس معروف بود، اما نه میان ایرانیان که بیشتر او را اهالی جنوب لبنان می‌شناختند، نه حتی شیعیان، مسیحیان این دیار هم حاج حسن را خوب می‌شناختند. وقتی کمر همت بست برای بازسازی لبنان و خرابی‌های به جای مانده از ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی، برایش شیعه و سنی تفاوت نداشت

ادامه مطلب

بیانات مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به سران قوا (۲۸-۱۱-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(شنبه) در آستانه ۲۹ بهمن، سالروز قیام مردم تبریز بر ضد رژیم ستم شاهی در سال ۱۳۵۶با هزاران نفر از علما، مسئولان و قشرهای مختلف مردم آذربایجان در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

ادامه مطلب

تقدیر رهبر معظم انقلاب از بصیرت، شجاعت و موقع شناسی ملت در خلق حماسه عظیم مردمی وباشکوه ۲۲ بهمن (۲۳-۱۱-۹۱)

رهبر انقلاب اسلامی  افزودند: هنر بزرگ و برجسته این است که در ایران مردم خود، صاحبان انقلاب و کشور هستند و کار برگزاری جشن انقلاب بر دوش خود آنان است،‌ و به همین دلیل مردم از این ثروت عظیم، که مایه ی عزت و استقلال آنهاست حمایت می کنند و هرجا که نیاز باشد حضور خود را نشان می دهند.

ادامه مطلب

ملت ایران در جنگ اقتصادی نیز بدون تردید بر آمریکا پیروز خواهد شد(۲۳-۱۱-۹۱)

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در جنگ اقتصادی به فضل الهی و با هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و رهنمودهای معظم له بدون تردید بر دولتمردان آمریکا پیروز خواهد شد.

ادامه مطلب

دانشگاهیان همگام با ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن یک بار دیگر دشمن را ناکام خواهند کرد (۲۱-۱۱-۹۱)

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشگاهیان اظهار کردند: یکی از نمونه های بسیار بزرگ وجدی که می توان در وادی عمل به عنوان الگو برای زمینه سازی ظهور از آن یاد کرد انقلاب اسلامی ایران است که به همت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) وبا همراهی و رشادت جوانان انقلابی به موفقیت وپیروزی رسید .

ادامه مطلب

دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه کاشان با جانباز حاج عباس فریدونی(۲۱-۱۱-۹۱)

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن  سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رییس و جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه کاشان، با جانباز ۷۰ درصد حاج عباس فریدونی دیدار کردند.

ادامه مطلب

باوجود تحریم های اقتصادی حضورخیرین درحوزه علوم وفناوری دانشگاه چشمگیراست.(۱۸-۱۱-۹۱)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در آیین افتتاح طرح های خیرساز دانشگاه کاشان یادآورشدند :یکی از پیامهای ارزشمند این عمل خیرین این است که مردم با وجود اینکه در این سالها در گیر تنگناهای تحریم بوده ولی با عنایت الهی زمینه ی برکات تعالی هر چه بیشتر کشور و دانشگاه را فراهم می کنند.

ادامه مطلب

انقلاب اسلامی زمینه ساز برپایی حکومت عدل الهی است .(۱۵-۱۱-۹۱)

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشگاهیان دانشگاه کاشان افزود: آیا می شود قرآن که "تبیان لکل شی"  است از پدیده ای مثل انقلاب اسلامی  سخن نگفته باشد ؟آیا می شود از نگاه قرآن به انقلاب اسلامی پرداخت ؟

ادامه مطلب

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد امام راحل، مزار شهدای گمنام و گلزار شهدای بهشت زهرا(س)(۱۵-۱۱-۹۱)

در آستانه‌‌ی ایام‌الله دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخ‌ساز امام خمینی رحمه‌الله به میهن اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور در مرقد مطهر امام راحل رحمه‌الله، ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

ادامه مطلب

دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر معظم انقلاب(۱۵-۱۱-۹۱)

در خجسته سالروز میلاد سراسر نور پیامبر رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و فرزند گرامی ایشان، حضرت امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام، میهمانان خارجی شرکت کننده در بیست و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

ادامه مطلب

مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان فعال منطقه ای معرفی شد(۱۵-۱۱-۹۱)

مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان، در بیست و دومین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور، به عنوان مرکز مشاوره فعال منطقه ای سال ۱۳۹۱ دانشگاه های منطقه چهار کشور انتخاب شد.

ادامه مطلب