آرشیو اخبار

رئیس جمهور آینده بایستی موضع خودباآمریکا ودشمنان اسلام را صراحتا اعلام نماید(۲۹-۲-۹۲)

حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان گفت : در انتخاب رئیس جمهور آینده باید درنظر داشته باشیم که شخصی مورد تأیید است که در مقابله با تحریم ها وتهاجمات نظامی وفرهنگی وفشارهایی که از سوی دشمن می شود هیچ ترس وهراسی را به خود راه ندهد

ادامه مطلب

آیت الله نمازی: معرفت الهی و خدا محوری نسل جوان، جامعه را بیمه می کند(۲۸-۲-۹۲)

آیت الله عبدالنبی نمازی در جمع روسای دانشگاههای سراسر کشور وحوزه ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به اینکه جوانان سرمایه های هر ملت  و اداره کنندگان مدیریت کشور در آینده هستند اظهار داشت: متولیان فرهنگی، آموزشی و تربیتی جامعه بایستی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه جوانان را به سلاح علم و معرفت مجهز کنند.

ادامه مطلب

دیدار اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب(۲۸-۲-۹۲)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با توصیه به آحاد ملت بخصوص جوانان برای بهره گیری از ظرفیت عمیق و انسان ساز ماه معطر رجب، انتخابات ۲۴ خرداد را آزمون افتخارآمیز دیگری برای ملت ایران دانستند و با تبیین «اهداف متضاد ملت و دشمنان ملت در این انتخابات» تأکید کردند:

ادامه مطلب

انتخابات در کلام امام خمینی(ره)؛ هیچ‌کس در انتخابات بر دیگری مقدم نیست(۲۵-۲-۹۲)

اهمیت انتخابات و نقش مردم، پرهیز از تخریب، حسن اجرای انتخابات و … از جمله مواردی است که حضرت امام خمینی(ره) همواره بر آن تاکید داشته‌اند. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرموده‌اند: ...

ادامه مطلب
دیدار دست اندرکاران دفاتر ادبیات مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری با رهبر انقلاب(۲۴-۲-۹۲)

دیدار دست اندرکاران دفاتر ادبیات مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری با رهبر انقلاب(۲۴-۲-۹۲)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران دفاتر ادبیات و هنر مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری، ایجاد یک حرکت عظیم، الهام بخش و برانگیزاننده در زمینه ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی و همچنین جلوگیری از به ثمر نشستن خواست برخی جریان های معاند انقلاب اسلامی در جهت انزوای مفاهیم و حقایق انقلاب اسلامی را دو ویژگی مهم و شاخص در فعالیت های حوزه هنری خواندند و تأکید کردند:

ادامه مطلب

شرکت در انتخابات تجدید عهد با ولی زمان و مقام ولایت فقیه است(۲۳-۲-۹۲)(۲۴-۲-۹۲)

خادمیان گفت : از آنجاکه شرکت در انتخابات تضمین کننده نظام است پس حضور لازم و واجب است . و با توجه به اینکه شرکت در انتخابات واجب است پس اشتقال یقینی برائت یقینی می خواهد لذا باید هم شرکت کرد هم درست و صحیح فرد اصلح را انتخاب کرد.

ادامه مطلب

معاون فرهنگی-سیاسی نهاد: توزیع بسته‌های فرهنگی در ایام اعتکاف/کاهش حجم برنامه‌ها در اعتکاف دانشگاه‌ها(۲۳-۲-۹۲)

معاون فرهنگی-سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به همزمانی مراسم اعتکاف با امتحانات دانشجویان گفت: حجم برنامه‌های اعتکاف به دلیل امتحانات کاهش پیدا کرده است.

ادامه مطلب
معاون مطالعات راهبردی دفاتر نهاد : استکبار از محور مقاومت اسلامی هراس دارد(۲۳-۲-۹۲)

معاون مطالعات راهبردی دفاتر نهاد : استکبار از محور مقاومت اسلامی هراس دارد(۲۳-۲-۹۲)

معاون مطالعات راهبردی نهاد گفت: استکبار از قدرت نفوذ جمهوری اسلامی از حیث فکری، فرهنگی و اندیشه‎ای که امام(ره) به جهان صادر کرد در هراس است و محور مقاومت و بیداری اسلامی آنها را دچار تزلزل کرده است.

ادامه مطلب

شرکت در انتخابات تجدید عهد با ولی زمان و مقام ولایت فقیه است(۲۳-۲-۹۲)

خادمیان گفت : از آنجاکه شرکت در انتخابات تضمین کننده نظام است پس حضور لازم و واجب است . و با توجه به اینکه شرکت در انتخابات واجب است پس اشتقال یقینی برائت یقینی می خواهد لذا باید هم شرکت کرد هم درست و صحیح فرد اصلح را انتخاب کرد.

ادامه مطلب

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه کاشان در هتک حرمت اصحاب رسول الله (ص). (۲۱-۲-۹۲)

احترام به باورها، عقاید و ساحت پاک ادیان الهی جزو اصول اولیه و بدیهی انسان های شریف و مومن عالم است و بی احترامی و حرمت شکنی برخی از جاهلین زمانه به نمادهای مقدس و دینی گناهی است بابخشودنی.

ادامه مطلب

حجت الاسلام محمدیان:تشکل های دانشجویی کاندیداها را پای میز ارائه برنامه بکشند(۱۸-۲-۹۲)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، با تاکید بر لزوم حفظ آرامش و فضای منطقی در انتخابات پیش رو گفت: تشکل ها و سایر گروه های فعال در دانشگاه ها، کاندیداها را پای میز ارائه برنامه بکشند و از آنها برنامه هایشان را بخواهند و به شعارهای کلی بسنده نکنند.

ادامه مطلب

معاون وزیر علوم: پروژه های نیمه تمام دولتی دانشگاه ها با حمایت خیرین تکمیل می شود(۱۸-۲-۹۲)

معاون امور حقوقی و امور مجلس و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پروژه های نیمه تمامی که در دانشگاه ها وجود دارد و از اعتبارات دولتی ساخته شده با حمایت مالی خیرین تکمیل می شود.

ادامه مطلب

دیدار دست اندرکاران برگزاری انتخابات با رهبر معظم انقلاب(۱۷-۲-۹۲)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران «انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا»، حضور پرشور و عمومی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد را مصونیت بخش و تضمین کننده استمرار و پیشرفت کشور خواندند و بر پایبندی نهادهای نظارتی، مجریان و داوطلبان بر رعایت دقیق قانون در همه مراحل تأکید کردند.

ادامه مطلب

حجاب نماد تمدن ساز و تعیین کننده هویت جامعه اسلامی است.(۱۶-۲-۹۲)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم حفظ حجاب را مهمترین شاخصه تمدن و جامعه اسلامی ذکر کرد و گفت: بانوان با حفظ حجاب اسلامی می توانند فرهنگ غنی اسلامی را به جهانیان نشان داده و آنرا ترویج دهند.

ادامه مطلب

وجه تمایز ملت ایران با همه کشورها و انقلاب های برخاسته در جهان تنها وجود رهبری الهی و بی نظیر است(۱۵-۲-۹۲)

ملنی فرانکلین (مرضیه هاشمی) اسلام آورده آمریکایی و خبرنگار شبکه پرس تی شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان اظهار کرد: ملت مسلمان ایران با پیروی از رهبر فرزانه و هوشیار انقلاب، همه توطئه ها و کارشکنی های دشمنان و مستکبران جهانی را پشت سر می گذارد..

ادامه مطلب

نابسامانی های اقتصادی نشان از بی توجهی به فرهنگ کار است.(۱۵-۲-۹۲)

رییس دانشگاه کاشان افزود: کارگران بزرگ ترین سرمایه های این مملکت هستند که زحمات زیادی را برای رشد و توسعه کشور در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات می کشند و باید قدر این نیروهای ارزشمند را بدانیم.

ادامه مطلب

وظایف رسانه‌ها در انتخابات در بیانات مقام معظم رهبری(۱۴-۲-۹۲)

رسانه‌هاى الکترونیکى و اینترنتى متأسفانه موجب شده‌اند که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور براى این هم یک جورى تدبیر بشود. ولى عمده این است که ...

ادامه مطلب

دیدار جمعی از مداحان اهل بیت(ع) با رهبر معظم انقلاب(۱۴-۲-۹۲)

در خجسته سالروز ولادت با سعادت بانوی برگزیده دو عالم حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها و فرزند برومندش امام خمینی کبیر (ره)، فضای حسینیه امام خمینی (ره) مملو از عطر دل انگیز فضائل و مناقب فاطمی شد.

ادامه مطلب