آرشیو اخبار

دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب(۳۰-۱۰-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، با اشاره به قطعی‌بودن وعده‌ی الهی در یاری صابران و متوکلین و یاری‌کنندگان دین خدا، تأکید کردند:

ادامه مطلب

وزیرعلوم،تحقیقات وفناوری:نظرات فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی به رشدآموزش عالی کشورکمک می کند(۲۴-۱۰-۹۱)

وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری  در دیدار با بیش از ۵۰ نفر از اعضای فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی گفت : مشورت و تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک اصل است.

ادامه مطلب

برگزاری همایش در مسیر تعالی خانواده در دانشگاه کاشان(۲۰-۱۰-۹۱)

در این همایش که به همت مدیریت ارتباطات فرهنگی، با حضور خانواده کارکنان دانشگاه کاشان برگزار شد، کارشناس مشاوره خانواده صداوسیما  مطالبی را با موضوع نقش آموزه‌های دینی در زندگی زناشویی یا سبک زندگی ایرانی اسلامی ابراز داشتند.

ادامه مطلب

وزیر علوم ارزش دکتری پژوهش محور با آموزش محور را یکسان اعلام کرد (۱۶-۱۰-۹۱)

دکتر کامران دانشجو  وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوالات و ابهاماتی که در ارتباط با اشتغال فارغ التحصیلان دوره های دکترای پژوهش محور در مشاغل آموزشی مطرح شده است، با صدور بخشنامه ای به کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعلام کرد  :

ادامه مطلب

وزیر علوم : حماسه ۹ دی ، حماسه ای ملی با هدف اسلام خواهی بود(۱۶-۱۰-۹۱)

دکتر کامران دانشجو در جلسه شورای معاونین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه نهم دی، سالروز حماسه غیرت دینی مردم است گفت: نهم دی ماه نماد حماسه حضور یکپارچه ملت مسلمان ایران در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و تجلی گاه وحدت مردم مسلمان و روز یاس دشمنان خارجی و رسوایی فتنه گران و عبرت فریب خوردگان داخلی است.

ادامه مطلب

حجت الاسلام محمدیان در جمع مدرسان طرح دانش افزایی استادان : ۲۳ هزار استاد در طرح دانش افزایی شرکت کرده اند(۱۳-۱۰-۹۱)

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: در آغاز اجرای طرح دانش افزایی استادان پیش بینی ما این بود که ۲ هزار استاد در این طرح شرکت کنند اما پس از گذشت  یک سال و نیم از اجرا، بیش از ۲۳ هزار استاد در این دوره ها شرکت کرده و هم اکنون در برخی استان ها نزدیک به ۴ هزار استاد در نوبت شرکت در این طرح هستند.

ادامه مطلب

حجت الاسلام خادمیان عنوان کرد: لطف الهی،رهبری،ولایتمداری و دینداری شاخصه های حماسه ۹ دی(۱۳-۱۰-۹۱)

حجت الاسلام عباس خادمیان، در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان،اظهار داشت: از یک جهت در این روز اشک شوق و امید را در چشمان دوستان نظام جاری ساخت و از طرفی باعث کور شدن چشم کینه و حقد دشمنان داخلی و خارجی گردید و همه نقشه های آنها را نقش برآب کرد.

ادامه مطلب

دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت کشور با رهبر معظم انقلاب(۱۲-۱۰-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع خیّرین سلامت کشور، مقوله «سلامت و بهداشت و درمان» را جزء اولویت‌های اصلی و مسائل درجه یک کشور خواندند و با تحسین فعالیت‌های مردمی صورت گرفته در این زمینه تصریح کردند:

ادامه مطلب

کرسی آزاداندیشی افزایش جمعیت در ایران امروز در دانشگاه کاشان برگزار شد(۱۲-۱۰-۹۱)

در این نشست دو نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی به عنوان تیم مخالف و دو نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و مهندسی معدن این دانشگاه به عنوان تیم موافق به ایراد نظرات خود پرداختند.

ادامه مطلب

حجت الاسلام خادمیان:حماسه ۹ دی معادلات سیاسی فتنه گران را برهم زد(۱۱-۱۰-۹۱)

حجت الاسلام عباس خادمیان، در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان، ۹ دی را روز حماسه کم نظیر ملت ایران و میثاق مجدد امت با ولایت دانست و اظهار داشت: از یک جهت در این روز اشک شوق و امید را در چشمان دوستان نظام جاری ساخت و از طرفی باعث کور شدن چشم کینه و حقد دشمنان داخلی و خارجی گردید و همه نقشه های آنها را نقش برآب کرد.

ادامه مطلب

دکتر حمیدرضا مومنیان به سمت مشاور رئیس مرکز ملی فرش ایران برگزیده شد(۱۱-۱۰-۹۱)

طی حکمی از سوی مهندس محمد باقر آقاعلیخانی رئیس مرکز ملی فرش ایران، دکتر حمیدرضا مومنیان رئیس پژوهشکده فرش دانشگاه کاشان، به عنوان مشاور رئیس مرکز ملی فرش در تدوین سند ملی و راهبردی فرش دستباف ایران منصوب شد.

ادامه مطلب

گلریزان ( یادداشتی از علیمحمد الماسی، مدیرعامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان)(۱۰-۱۰-۹۱)

در روایات و احادیث گاهی دیده می شود که یک فضا و یک مکان جایی مقدس است و مایه خیر و برکت ، به این تناسب که انسانهایی این بنا را ایجاد کرده اند به اصول الهی اندیشیده اند ، با حلال و حرام آشنا بوده اند ، سعی کرده اند حق و حقوق دیگران در این بنا نباشد و خودشان با خدا ارتباط داشته اند.

ادامه مطلب

بیانیه ریاست دانشگاه کاشان در سومین سالگرد یوم‌الله ۹ دی(۹-۱۰-۹۱)

 تاریخ پرافتخار ایران اسلامی آکنده از روزهایی است که ایمان و ایثار و بصیرت در آن موج می‌زند و عشق به مکتب اسلام، ولایتمداری و دفاع از ارزش‌ها و آموزه‌های اصیل اسلام و انقلاب در جای جای تاریخ درخشان این آب و خاک خودنمایی می‌کند.

ادامه مطلب

معاون پژوهش وفناوری وزیر علوم ازتأسیس ۲۰ هزار شرکت دانش بنیان در ۴ سال آینده خبر داد (۵-۱۰-۹۱)

دکتر محمد مهدی نژاد،معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در بیست و یکمین جشنواره پژوهش دانشگاه تهران در تالار علامه امینی این دانشگاه گفت: با فعال شدن قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان امیدواریم در ۴ سال آینده ۲۰ هزار شرکت دانش بنیان تأسیس شود.

ادامه مطلب

وزیرعلوم ،تحقیقات و فناوری : ایران تا پنج سال آینده از نظر تولید علم در دنیا به جایگاه تک رقمی می رسد(۳-۱۰-۹۱)

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  با بیان این توانسته ایم به مرحله ای برسیم که دنیا معتقد است ایران از نظر تولید علم در چند سال آینده به جایگاه تک رقمی در جهان خواهد رسید؛ گفت: با توجه به اعضای هیئت علمی متخصص و متعهد و دانشجویان انقلابی که داریم، تا پنج سال آینده حتماً به این جایگاه دست پیدا می کنیم .

ادامه مطلب

سامانه کنترل هوشمند موتورخانه در مرکز رشد دانشگاه کاشان طرح فناور برتر استان اصفهان معرفی شد(۳-۱۰-۹۱)

مدیر مرکز رشد دانشگاه کاشان گفت: سامانه کنترل هوشمند موتورخانه که در مرکز رشد دانشگاه کاشان طراحی و ساخته شده است به عنوان یکی از طرح‌های برگزیده فناور انتخاب شد

ادامه مطلب