آرشیو اخبار

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان:در میان مستحبات کاری قیمتی تراز خدمت به خلق خدا وجود ندارد(۲۷-۱۲-۹۱)

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سومین کنگره تجلیل از فعالان قرآن و طب گفت: بعد از واجبات در میان مستحبات کاری قیمتی به اندازه خدمت به خلق خدا وجود ندارد.

ادامه مطلب

حجت الاسلام میرقریشی :انقلاب ما اولین انقلاب دینی بعد از رسول‌ا... است(۲۷-۱۲-۹۱)

حجت‌الاسلام میرقریشی در نشست "بررسی مسائل سیاسی روز در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز اظهار کرد: جمع حاضر اگر مقداری مطالعه در تاریخ و برنامه‌های سیاسی داشته باشد، این احساس را به جدّ پیدا می‌کند که خداوند به دست امثال شما تحولات بنیادینی را در جهان آغاز کرده است.

ادامه مطلب

حجت‌الاسلام رنجبران:شوراهای قرآنی در دانشگاه‌های کشور تشکیل می‌شود(۲۷-۱۲-۹۱)

معاون مطالعات راهبردی نهادهای مقام معظم رهبری در کشور از راه‌اندازی و تشکیل شوراهای قرآنی در دانشگاه‌های کشور جهت تحقق و پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در امور قرآنی خبر داد.

ادامه مطلب

پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره ی بزرگداشت علامه سید محمد کاظم طباطبایی یزدی، صاحب کتاب عروه(۲۶-۱۲-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به کنگره ی بزرگداشت علامه آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی یزدی، صاحبِ کتاب عروه، با اشاره به ضرورت بررسی شاکله فکری مرحوم سید کاظم طباطبایی یزدی، بر شناساندن و معرفی جهات مختلف شخصیتی ایشان برای افکار عمومی تاکید کردند.

ادامه مطلب

دیدار پیشکسوتان، مربیان و مدال آوران مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک با رهبر معظم انقلاب(۲۲-۱۲-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران رشته های ورزشی در مسابقات جهانی و بازیهای المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲، قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور را سفیران هویت، تَشَخُص، عزم راسخ، هوش بالا، ایمان و پایبندی به شریعت ملت ایران دانستند و تأکید کردند:

ادامه مطلب

حجت الاسلام دکترحسین دهنوی در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان(۱۹-۱۲-۹۱)

باید عقلانی و عاقلانه ازدواج کرد نه با یک رابطه؛ چرا که ازدواج در ایران یک راه جدایی ناپذیر است و اگر چه طلاق را داریم و آن حلال است؛ ولی دارای آفت های زیاد است بویژه برای بانوان ایرانی چون فرصت ها را از دست می دهند.

ادامه مطلب

حجت الاسلام دکتر دهنوی در جمع مشاوران ، مبلغین و ائمه جماعات دانشگاه کاشان(۱۹-۱۲-۹۱)

با توجه به آمار اعلام شده مراجعه به مشاوران مذهبی در حال حاضر افزایش یافته است زیراکه نسل حاضر اطمینان دارند که مشاور مذهبی حرف خدارامی زند واینکه خدا درعمل به آن مارا موردبازخواست قرار نمی دهد.

ادامه مطلب

آیت‌الله خوش‌وقت: رئیس‌جمهور باید دارای دو رکن باشد، رکن اول ولایت‌مداری و رکن دوم کارآمدی است(۱۹-۱۲-۹۱)

نماینده تهران در مجلس با تأکید بر اینکه در انتخابات باید همه را با رهبر انقلاب تنظیم کنیم،‌ نسبت به اقدامات برخی سران قوا انتقاد کرد و گفت: چرا کاری می‌کنند که آقا می‌فرمایند خلاف شرع بوده است؟

ادامه مطلب

دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب(۱۹-۱۲-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان در سخنان مهمی ضمن ارائه تحلیلی جامع از حرکت رو به جلو و پیشرفتهای شگرف ملت ایران بعد از گذشت ۳۴ سال و چالش های پیش روی او، نگاه بلندمدت در مسیر حرکت به سوی آرمانها و اهداف نظام اسلامی را بسیار ضروری دانستند و تأکید کردند:

ادامه مطلب

پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره «هفت هزار زن شهید کشور»(۱۹-۱۲-۹۱)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به کنگره «هفت هزار زن شهید کشور»، نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از «زن» را تاریخ ساز خواندند و با اشاره به ظهور هزاران زن، با روحیه کربلایی در صحنه ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطرنشان کردند:

ادامه مطلب

با حکم رهبر معظم انقلاب؛ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب شد (۱۳۹۱/۱۲/۱۶)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت الاسلام آقای حاج سید شرف الدین ملک حسینی را به عنوان نماینده ی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب کردند. متن حکم رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

ادامه مطلب

مراسم آئین معرفی کتاب «درس‌های پیامبر اعظم صلّی الله علیه و‌آله» برگزار می‌شود(۱۴-۱۲-۹۱)

مراسم آئین معرفی کتاب «درس‌های پیامبر اعظمصلّی الله علیه و آله» گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت الله العظمی سیّدعلی خامنه‌ایمدّظلّه العالی رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ی شخصیّت، ویژگی‌ها، و بعثت نبیّ مکرّم اسلامصلّی الله‌علیه و‌آله برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بزرگداشت علّامه سیّد نعمت الله جزایری(۱۲-۱۲-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به کنگره بزرگداشت علامه سید نعمت الله جزایری با تجلیل از مقام علمی و ادبی این عالم بزرگوار، بر تبحر و احاطه ی ایشان بر احادیث شیعی با نگاه دقیق فقهی تاکید کردند و افزودند:

ادامه مطلب

مسابقه طراحان جوان، خلاقیت و نوآوری(۱۲-۱۲-۹۱)

مسابقه طراحان جوان، خلاقیت و نوآوری براساس تجربیات سال های قبل در برگزاری مسابقه طراحی نقشه فرش دستباف در میان دانشجویان، پژوهشکده فرش دانشگاه برای اردیبهشت ماه سال ۹۲ مسابقه طراحی تحت عنوان" طراحان جوان، خلاقیت و نوآوری"را برگزار می نماید:

ادامه مطلب

پنجمین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان برگزار شد(۱۲-۱۲-۹۱)

مشاور عالی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح  در این مراسم، شهدا را وارثان انبیاء و امامان معصوم (ع) برشمرد و گفت: افتخار شهادت، موهبتی است که از خاندان نبوت و ولایت به ذریه طیبه آن بزرگواران به ارث رسیده است.

ادامه مطلب

آسان ترین راه های گناه نکردن (۹-۱۲-۹۱)

هر بار تصمیم بر عدم تکرار گناه و لغزش می‌گیریم. توبه می‌کنیم. اما بار دیگر گرفتار می‌شویم. چه کنیم؟ چه تدابیری بیندیشیم؟ آیا ممکن است گناهان خود را به صفر نزدیک کنیم؟ آیا نزدیک شدن به مرزهای عصمت ممکن است؟

ادامه مطلب