آرشیو اخبار

اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری در تقدیر از مردم شریف استان کرمانشاه(۳۰-۷-۹۰)

با پایان یافتن سفر ۹ روزه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه، دفتر معظمٌ له در سپاس از مردم دلاور، مقاوم و سلحشور این استان اطلاعیه ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

ادامه مطلب

دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان کرمانشاه(۳۰-۷-۹۰)

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نهمین و آخرین روز سفر به استان کرمانشاه، در جمع مسئولان، مدیران و کارکنان دستگاههای مختلف استان، خدمت صادقانه و خالصانه در نظام اسلامی را، توفیقی الهی و باعث "جلب رضایت پروردگار؛ کمک به مردم و استحکام بیشتر نظام "دانستند و تأکید کردند:

ادامه مطلب

تشکیل جلسه هیأت وزیران در حضور رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه(۳۰-۷-۹۰)

هیأت وزیران، پس از تشکیل جلسه ویژه در استان کرمانشاه، به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی رسید و گزارش تصمیم ها و تدابیر دولت را برای حل مسائل و مشکلات استان و شتاب گرفتن روند توسعه این منطقه ارائه کرد.

ادامه مطلب

دیدار برگزیدگان و نخبگان کرمانشاه با رهبر معظم انقلاب(۲۷-۷-۹۰)

صدها نفر از برگزیدگان و منتخبین علمی، فرهنگی، ادبی، هنری، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی استان کرمانشاه  در هفتمین روز سفر رهبر معظم انقلاب به این استان، با ایشان دیدار کردند و به تبادل نظر در زمینه‌های گوناگون پرداختند.

ادامه مطلب

بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور دانشگاهیان استان کرمانشاه (۲۵-۷-۹۰)

رهبر معظم انقلاب: با توطئه و حرکت مخرب دشمن برخورد پشیمان کننده خواهیم کرد/ هرگونه تغییر در سیاستهای نظام باید متکی به اصول اسلامی باشد/ دو ویژگی بارز نظام اسلامی؛ برخورداری از ثبات و انعطاف

ادامه مطلب

گزارش برگزاری مراسم قرعه کشی عمره دانشجویی ۹۰(۲۴-۷-۹۰)

با استعانت از حضرت ولی عصر (عج) مراسم قرعه کشی عمره دانشجویی ۹۰ به صورت استانی و در دانشگاه اصفهان روز شنبه ۹۰/۷/۲۳ با حضور حضرت حجه الاسلام و المسلمین تقوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه اصفهان ، رابطین ستاد عمره استان در دانشگاه ها و جمعی از دانشجویان و اساتید در تالار گروه معارف دانشگاه اصفهان برگزار گردید.

ادامه مطلب

حضور رهبر معظم انقلاب در گیلان‌غرب و سخنرانی در اجتماع مردم(۲۴-۷-۹۰)

چهارمین روز سفر رهبر معظّم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه به عطر دیدار با مردم مؤمن، مقاوم و وفادار گیلان‌غرب معطر شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجتماع عظیم و پرشور مردم گیلان‌غرب، آحاد ملت پراستقامت ایران به ویژه جوانان را، مدافعان هوشیار مرزهای هویت، شخصیت و شرف ملی و دینی خواندند و با اشاره به تهمت‌های تروریستی اخیر آمریکا به جمهوری‌اسلامی ایران تأکید کردند:

ادامه مطلب

دیدار بسیجیان کرمانشاه با رهبر معظم انقلاب(۲۴-۷-۹۰)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سومین روز از سفر به استان کرمانشاه صبح جمعه با هزاران نفر از بسیجیان سرافراز و دلاور این استان دیدار کردند. دیداری که سرشار از عشق و دلدادگی بسیجی به انقلاب و ولایت بود.

ادامه مطلب

حضور فرمانده کل قوا در مراسم مشترک یگان‌های نظامی استان کرمانشاه(۲۴-۷-۹۰)

مراسم مشترک یگان های نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمانشاه با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در محل پادگان لشگر ۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

ادامه مطلب

دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران کرمانشاه با رهبر معظم انقلاب(۲۴-۷-۹۰)

در دومین روز از سفر رهبر انقلاب اسلامی به کرمانشاه، (پنجشنبه) خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان در فضایی معطر به عطر شهداء و یاد و خاطره جان‌فشانی آنان، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

ادامه مطلب

دیدار روحانیون و طلاب شیعه و اهل تسنن استان کرمانشاه با رهبر معظم انقلاب(۲۴-۷-۹۰)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار علماء، فضلاء، روحانیون و طلاب شیعه و اهل تسنن استان کرمانشاه، با اشاره به موج سوم گرایش به اسلام بعد از حرکت‌های اخیر منطقه و جنبش ضد سرمایه‌داری در غرب، وظیفه روحانیت را مضاعف دانستند و تأکید کردند:

ادامه مطلب

سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه و سخنرانی در جمع مردم در ورزشگاه آزادی(۲۷-۷-۹۰)

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در جمع پُرشور هزاران نفر از مردم کرمانشاه در ورزشگاه آزادی این شهر، در سخنان مهمی به تبیین نقش، جایگاه و حضور و عزم مردم در نظام جمهوری اسلامی بعنوان معیار اصلی و تأثیرگذاری استفاده از ظرفیت و توانایی‌های برجسته مردم برای مقابله با چالش‌های سخت و نرم و حرکت شتابان در مسیر پیشرفت علمی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی پرداختند.

ادامه مطلب

دیدار نخبگان و برگزیدگان علمی با رهبر معظم انقلاب(۱۶-۷-۹۰)

ایران، برای دستیابی به قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار، نیازمند دانشمندان و نخبگانی است که عاشق کشور و مردم و عاشق هویت و سرنوشت ملت باشند. این جمله، توصیه اصلی رهبر انقلاب به هزار نخبه جوانی بود که صبح امروز بیش از دو ساعت و نیم با ایشان دیدار و تبادل نظر کردند.

ادامه مطلب

دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب(۱۳-۷-۹۰)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران حج امسال، حج را فرصتی بسیار گرانبها و ارزشمند برای ارتباط با امت اسلامی و بهره‌مندی معنوی خواندند و با اشاره به تلاش دشمنان برای اختلاف‌افکنی و مقابله با موج بیداری اسلامی در مراسم حج ، تنها راه غلبه بر این توطئه را نزدیک‌تر شدن دل‌ها و تقویت همدلی دانستند، ایشان همچنین در ادامه با اشاره به فساد بانکی اخیر در کشور، علت وقوع این سوء استفاده را عمل نکردن مسئولان به توصیه‌های مؤکد چند سال پیش رهبری در خصوص مقابله با فساد اقتصادی توصیف و تأکید کردند

ادامه مطلب

حضور ولی‌امر مسلمین در پنجمین اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین(۱۰-۷-۹۰)

"همه فلسطین برای همه مردم فلسطین". این، اصلی‌ترین نکته‌ای بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و در تبیین راهبرد امت اسلامی در موضوع فلسطین، بر‌ آن تأکید کردند.

ادامه مطلب

دیدار جمعی از جانبازان قطع نخاعی با رهبر انقلاب(۹-۷-۹۰)

حسینیه امام خمینی، در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، در دیدار رهبر معظم انقلاب با شماری از جانبازان قطع نخاعی، سرشار از عطر حماسه و ایثار و استقامت شد و خاطرات دلدادگی و وفاداری رزمندگان میهن را به اسلام و امام و انقلاب دوباره در یادها زنده کرد.

ادامه مطلب

برگزاری مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم‌انتظامی با حضور رهبر انقلاب(۳-۷-۹۰)

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای ورود به دانشگاه علوم انتظامی در محل یادمان شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه، علو درجات شهدای نیروی انتظامی را مسئلت کردند.

ادامه مطلب