آرشیو اخبار

سومین جلسه همایش نقد فمنیسم

سومین جلسه همایش نقد فمنیسم با عنوان آژانس های بین المللی و موضوع زنان توسط دکتر شیدا نیکوروین استاد دانشگاه تهران و معاون مرکز امور بین الملل زنان و خانواده وابسته به ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸ / ۲ / ۸۸ در سالن ریحانه خوابگاه خواهران برگزار گردید.

ادامه مطلب

برگزاری کارگاه ازدواج

کارگاه ازدواج با عنوان عشق ورزی محبت ورزی ازدواج با حضور دکتر فریبرز صدیق ارفعی در تاریخ ۲۷ / ۲ / ۸۸ در سالن ریحانه خوابگاه خواهران برگزار گردید.

ادامه مطلب

موت اختیاری آیت‌الله بهجت!

امروز ایران اسلامی و جهان اسلام و بلکه عالم خلقت، یکی از ارکان و اوتاد خود را از دست داد. مرحوم آیت‌الله العظمی محمد تقی بهجت، مردی که هیچ گاه چشمان آسمان پیمایش بر فیض سحر بسته نماند و از لبان مبارکش جز کلام وحی و سخنان معصومان و اولیای خدا نتراوید و به اختیار خود، چشم بر جهان فروبست. زمان دردانه خود را از دست داد و زمین گوهری یکدانه را در برکشید.

ادامه مطلب

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله بهجت (قدس الله نفسه الزکیه)

در پی ارتحال عالم ربانی، حضرت آیت الله بهجت - رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی، درگذشت آن فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر را ضایعه ای جبران ناپذیر خواندند و این مصیبت سنگین را به حضرت بقیه الله ارواحنا فداه، علمای اعلام، مراجع عظام، خاندان مکرم و همه ارادتمندان آن بزرگوار تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:

ادامه مطلب

پانزدهم اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت شیخ صدوق (اعلی الله مقامه الشریف)

محمد بن علی بن بابویه قمی معروف به "ابن بابویه" ، "محمد بن بابویه" و "شیخ صدوق" نامی ترین دانشمند گرانمایه و بزرگوار و فقیه و محدث عالیقدر شیعه در نیمه دوم سده چهارم هجری است. شیخ صدوق و برادرش حسن با دعای حضرت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف متولد شدند.

ادامه مطلب

مستند گرداب

در حقیقت کسانی که کفر را به [ بهای ] ایمان خریدند هرگز به خداوند هیچ زیانی نخواهند رسانید و برای آنان عذابی دردناک است. ( آیه ۱۷۷ سوره مبارک آل عمران ) یکی از بهترین عیدی ها برای کاربران اینترنتی این بود که بالاخره کسانی آمدند و جلوی این همه فحشا را که از حدخود گذشته بود را گرفتند...

ادامه مطلب

اعضای هیأت رئیسه دانشگاه در خوابگاه برادران

در آستانه هفته خوابگاه‌ها دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس دانشگاه به همراه دکتر احمد غلامی معاون دانشجویی و فرهنگی، ‌دکترامیرحسین رسول‌نیا معاون آموزشی و دکتر حسن بخشنده امنیه مدیر آموزشی در سالن اندیشه خوابگاه برادران حاضر شدند و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ گفتند.

ادامه مطلب

مسول دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان: درزمینه تصحیح شیوه مصرف در دانشگاهها نیازمند تدبیری جدی همراه باعمل هستیم

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با بیان این که اصلاح الگوی مصرف همه ابعاد جامعه را در بر می‌گیرد، گفت: بی شک می‌توان در فضای دانشگاه نیز مانند دیگر بخش‌های جامعه الگوی مصرفی دانشجویان را تغییر داد و به اهداف و نتایج مطلوب دست یافت.

ادامه مطلب

اخبار جشنواره حکمت مطهر

ستاد برگزاری سومین جشنواره دانشگاهی حکمت مطهر اعلامیه هایی درخصوص مهلت نهایی شرکت در آزمون مرحله چهارم و نیز زمان و مکان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره را صادر نموده است.

ادامه مطلب

سالروز اعلام انقلاب فرهنگی

انقلاب اسلامی ایران بیش از هر چیز مرهون فرهنگ اسلامی و تعالیم حیات بخش اسلام و تداوم و گسترش چنین انقلابی در گرو بقا و رشد فرهنگ اسلامی در نسلهای موجود و آینده است.

ادامه مطلب