آرشیو اخبار

چهارمین آزمون از مجموعه آزمونهای کتابخوانی سومین جشنواره دانشگاهی حکمت مطهر

چهارمین آزمون از مجموعه آزمونهای کتابخوانی سومین جشنواره دانشگاهی حکمت مطهر از کتاب "خدمات متقابل اسلام وایران" و آزمون کتاب" آینده انقلاب اسلامی ایران"( ویژه دانشجویانی که موفق به شرکت در آزمون کتاب اول "آینده انقلاب اسلامی ایران" نشده اند، ) در روز شنبه ۲۹ فروردین سال جاری به صورت اینترنتی در وب سایت مسابقات آغاز می شود، داوطلبین شرکت در آزمون می توانند به یکی از دو روش زیر به سوالات آزمون پاسخ دهند:

ادامه مطلب

بیستم فروردین روز ملی فن آوری هسته ای

۲۰ فروردین ماه سال ۱۳۸۵ خبر دستیابی ایران به فن آوری غنی سازی اورانیوم و راه اندازی یک زنجیره کامل غنی سازی در نطنز اعلام شد. در پی این خبر با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به پاس قدردانی از تلاش های افتخار آمیز دانشمندان جوان ایران اسلامی، بیستم فروردین ماه، مقارن با تکمیل چرخه سوخت هسته ای در تقویم رسمی ایرانیان روز ملی فن آوری هسته ای نام گرفت.

ادامه مطلب

دانشگاهیان دانشگاه کاشان نخستین روز کاری خود در سال جدید را با حضور در گلزار شهدای گمنام آغاز کردند

شنبه پانزدهم فروردین همزمان با سالروز تولد امام حسن عسگری(ع)، دانشگاهیان دانشگاه کاشان نخستین روز کاری خود در سال جدید را که از سوی مقام معظم رهبری سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده است با حضور بر مرار شهدای گمنام این دانشگاه آغاز کردند.

ادامه مطلب

روز جمهوری اسلامی ایران

«... مبارک باد بر شما چنین حکومتی که در آن اختلاف نژاد و سیاه و سفید و ترک و فارس و کرد و بلوچ مطرح نیست. همه برابرند و فقط در پناه تقوا و برتری به اخلاق فاضله و اعمال صالحه هست و تفاوت بین زن و مرد و بین اقلیت های مذهبی و دیگران در امر اجرای عدالت نیست...» از پیام حضرت امام خمینی قدس سره به مناسبت ۱۲ فروردین ۱۳۵۸

ادامه مطلب

رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال ۸۸ را سال اصلاح الگوی مصرف نامیدند

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال نو، سال جدید را سالی مهم خواندند و با ابراز امیدواری درباره غلبه قدرت ایمانی ملت ایران بر همه حوادث و تحولات این سال، افزودند:با توجه به اهمیت "حیاتی و اساسیِ مصرف مدبرانه و عاقلانه منابع کشور"، سال جدید را در همه زمینه ها و امور، سال اصلاح الگوی مصرف می‌دانم.

ادامه مطلب