آرشیو اخبار

دیدار جمعی از شعرای آئینی با رهبر معظم انقلاب(۲۸-۳-۹۰)

در آستانه ولادت با سعادت امیرالمؤمنین، علی‌بن‌ابیطالب علیه‌السلام جمعی از شاعران آئینی، سروده‌های خود را با مضامین عمدتا مذهبی، اخلاقی و نیز بیداری اسلامی در محضر رهبر انقلاب اسلامی قرائت کردند.

ادامه مطلب

دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با رهبر معظم انقلاب(۲۴-۳-۹۰)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت بسیار بالای مقوله فرهنگ به عنوان هویت و شاکله معنوی یک ملت و گستره وسیع و تأثیر عمیق آن در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی، مسئولیت شورایعالی انقلاب فرهنگی را مهم و عظیم خواندند و تأکید کردند:

ادامه مطلب

بیانیه حجت الاسلام خادمیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کاشان(۱۹-۳-۹۰)

بیانیه حجت الاسلام خادمیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه کاشان راجع به جراحت امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط اراذل و اوباش به نام خداوند احکم الحاکمین در خبرها مطلع شدیم روحانی دلسوز، آمر به معروف و ناهی از منکر الهی حجت‌الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران، که برای نجات یک دختر جوان از چنگال ۲ نفر از اراذل و اوباش ازجان‌گذشتگی کرده ، دچار جراحت از ناحیه چشم شده است.

ادامه مطلب

مراسم بیست و دومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)(۱۶-۳-۹۰)

در بیست و دومین سالروز فراق امت و امام، ملت مومن و قدرشناس ایران، امروز حرم مطهر روح خدا را، به عرصه تجلی وفاداری عمیق ایرانیان به راه و مکتب امام تبدیل کرد و با ابراز پرشورترین احساسات، باردیگر با جانشین خلف خمینی کبیر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پیمان هوشیاری، بصیرت و استقامت بست.

ادامه مطلب

مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع)(۱۱-۲-۹۰)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی،در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان «دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع)»، با اشاره به نیاز روز افزون کشور به نیروهای «مؤمن، جهادگر، مبتکر، پرشور و بصیر» افزودند:

ادامه مطلب

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شوراى اسلامى(۹-۳-۹۰)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی،در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تشریح سناریوی سلطه گران برای «تضعیف اقتصاد ایران، ایجاد اختلاف میان مسؤولان و کمرنگ کردن اعتقادات و احساسات اسلامی» بر ضرورت هم افزایی و مدارای متقابل مجلس و دولت و فصل الخطاب بودن قانون تأکید کردند.

ادامه مطلب

دیدار جمعی از شاعران و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با رهبر معظم انقلاب(۷-۳-۹۰)

در سالروز فرخنده میلاد با سعادت بانوی برگزیده دو عالم، دخت پیامبر خاتم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین فرزند برومندشان امام خمینی (ره)، مراسم مولودی خوانی و ذکر فضائل و مناقب آن بانوی عفاف و نجابت، در حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

ادامه مطلب

بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان درباره اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا(۲-۳-۹۰)

زمین را بندگان صالح من به ارث خواهند برد. " آیه    ۱۰۵ سوره انبیا"  سخنان اخیر اوباما پیرامون منطقه خاورمیانه و ایران اسلامی سرشار از تناقض و دورویی است. این منطق شکست خورده حاکمان ظا لم و جبار است که خود از وارثان جنگهای صلیبی بوده ، و هر نسخه ای که در باب جهان اسلام ترسیم می کنند تضعیف و تخریب اسلام و جامعه مسلمین  هم  در آن مشاهده می شود.

ادامه مطلب

دکتر محمد خوش چهره در جمع اساتید دانشگاه کاشان(۲-۳-۹۰)

ولی فقیه استراتژیست نظام بوده و تعیین اولویت ها یکی از مهمترین کارکردهای ایشان است.   جلسه پرسش و پاسخ اساتید دانشگاه کاشان با موضوع چالش های فراروی جهاد اقتصادی و آزادسازی یارانه ها و ادغام وزارت خانه ها( فرصت ها و تهدیدها)، با حضور دکتر محمد خوش چهره و جمعی از اساتید این دانشگاه در دانشگاه کاشان برگزار شد.

ادامه مطلب

دیدار جمعی از بانوان نخبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی(۱-۳-۹۰)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی،در دیدار صدها نفر از «زنان فرهیخته، استادان حوزه و دانشگاه و نخبگان عرصه‌های مختلف»، «زن» را از دید اسلام، بزرگ خانه و گل و ریحانه خانواده خواندند و با اشاره به بحران زن در جوامع غربی افزودند:

ادامه مطلب