آرشیو اخبار

تاکید وزیر علوم بر ضرورت اجرای دقیق نقشه جامع علمی کشور در دانشگاهها و مراکز پژوهشی و فناوری(۲۹-۸-۹۱)

وزیر علوم گفت: دانشگاهها با همکاری صندوق رفاه دانشجویان ،‌افزایش درآمدهای اختصاصی از محل همکاری با حوزه کاربرد و هدایت پایان نامه های ارشد و دکترا به سمت حوزه کاربرد ، عملکرد خود را در فضای اقتصادی مقاومتی ساماندهی کنند.

ادامه مطلب

فرماندهی تنگه احد در دست رؤسای دانشگاه‌هاست/ نقش پدری دانشگاه‌ها بر تشکل‌های دانشجویی(۲۷-۸-۹۱)

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: فرماندهی تنگه احد در دست رؤسای دانشگاه‌هاست و من معتقدم که رؤسای دانشگاه‌ها از توان مدیریتی لازم برخوردار هستند.

ادامه مطلب

فعالیت‌ پژوهشی دانشگاه‌ها در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب انجام شود(۲۷-۸-۹۱)

به گزارش سرویس پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان ، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سومین گردهمایی اعضای هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی ارتباط اعضای پژوهشگاه با معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها را ضروری دانست و گفت:

ادامه مطلب

برگزاری نشست روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری در مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب(۲۴-۸-۹۱)

نشست روسای دانشگاهها،‌پژوهشگاهها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور با حضور دکتر کامران دانشجو وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ،‌معاونان ،‌مشاوران ومدیران کل این وزارتخانه ۲۵ آبان ماه در محل مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار می شود.

ادامه مطلب

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری : شهادت شهید تهرانی مقدم شاید تشنگان قدرت را از خواب بیدار کند(۲۴-۸-۹۱)

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری  در آغاز سخنان خود با اعلام اینکه  ولایت مداری  در عمل شرط عاقبت به خیری است  گفت: شهادت انشای عاشورا و انتشار کربلاست و شاید با شهادت افرادی چون شهید تهرانی  مقدم، دلدادگان در گرو پست و مقام بیدار شوند.

ادامه مطلب

برنامه های ویژه برای هفته قرآن و اعزام ۴۵۰مبلغ در دهه اول محرم به دانشگاه ها(۲۴-۸-۹۱)

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها خبر داد: زمان ورود به فعالیت‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها/ابلاغ آیین‌نامه کمیته‌های اقتصاد مقاومتی / برنامه های ویژه برای هفته قرآن و اعزام ۴۵۰مبلغ در دهه اول محرم به دانشگاه ها

ادامه مطلب

کسب عنوان قهرمانی دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقات دو نیمه استقامت مراکز آموزش عالی(۲۴-۸-۹۱)

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی دانشجویان این دانشگاه در مسابقات دو نیمه استقامت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان خبر داد.

ادامه مطلب

زمان ورود به فعالیت‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها/ابلاغ آیین‌نامه کمیته‌های اقتصاد مقاومتی(۲۲-۸-۹۱)

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه از ورود زودهنگام به بخش انتخابات ریاست جمهوری پرهیز می‌کنیم، تصریح کرد: ورود به بحث انتخابات ریاست جمهوری از عید نوروز آغاز خواهد شد.

ادامه مطلب

مراقب باشیدهیئت‌هابه سمتی نرودکه عاشوراراغیرسیاسی معرفی کنندصدای امام حسین(ع)ازدانشگاه‌هاشنیده میشود(۲۰-۸-۹۱)

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان در نشست سراسری هیئت‌های مذهبی دانشجویی کشور که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مسجد کرامت مشهد برگزار شد، گفت: محبت به امام حسین (ع) و پیوند با ایشان باعث بخشیده شدن گناهان می‌شود اما باید بدانیم رسالت عاشورا بیش از همه اینهاست.

ادامه مطلب

سومین جشنواره بین المللی فرش کاشان اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود(۲۰-۸-۹۱)

دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت فرش ایران، از تغییر زمان برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی فرش کاشان خبر داد و گفت: بنابر نتایج بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی شده از دو دوره برگزاری جشنواره فرش کاشان، زمان برگزاری سومین جشنواره از آذر ماه به اردیبهشت ماه تغییر یافته است.

ادامه مطلب

اجرای طرح قرائت ۴۰۰۰۰ زیارت عاشورا در دانشگاه کاشان(۲۰-۸-۹۱)

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان، از اجرای طرح ختم چهل هزار زیارت عاشورا در این دانشگاه خبر داد. دکتر محمد شریف زارعی اظهار داشت: در این طرح دانشجویان با ختم این تعداد از  زیارت عاشورا، به استقبال محرم می روند.

ادامه مطلب

دیدار جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر معظم انقلاب(۱۴-۸-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان ، در سخنان مهمی با تبیین مراحل مختلف مبارزه کلان و شصت ساله ملت ایران با دولت مستکبر آمریکا و شکست های سلسله وار و تنزل جایگاه سیاسی، اقتصادی، نظامی و اصول فکری آمریکا در مقابل پیشرفتهای شگرف مادی و معنوی نظام اسلامی، درس های بزرگ این مبارزه ادامه دار را حفظ ایستادگی و‌ بصیرت، ‌توکل بر خدا، کار و تلاش بی وقفه، و وحدت میان مسئولان دانستند و تأکید کردند:

ادامه مطلب

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله ملک حسینی(۱۴-۸-۹۱)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه) با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد آیت الله آقای حاج سید کرامت الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

ادامه مطلب

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه کاشان در حمایت از بیانات وحدت بخش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)(۱۴-۸-۹۱)

 بیانات روشنگرانه و وحدت آفرین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در جمع دانشجویان و دانش آموزان و اطاعت امر سران سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه نمونه ای عینی از وجود نظامی مبتنی بر مردمسالاری دینی و موید نقش بی نظیر رکن مترقی ولایت فقیه در یک حکومت اسلامی است.

ادامه مطلب

شوراهای راهبردی دانشگاه ها باید در مسایل اجتماعی ورود کنند(۷-۸-۹۱)

معاون مطالعات راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: وظیفه شوراهای راهبردی دانشگاه ها تنها بررسی مسایل سیاسی و فرهنگی نیست بلکه این شوراها باید در مسایل اجتماعی نیز ورود کنند.

ادامه مطلب

سعه صدر معجزه می کند(۷-۸-۹۱)

در سیره و روش بزرگان ما بسیار اتفاق افتاده که اهل فسق و فجور با یک کلام یا یک برخورد چنان تحولی در وجودشان ایجاد می شد که در تدین و بندگی زبانزد می شدند.

ادامه مطلب

مهمترین مسائل دنیای اسلام در پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره حج:(۶-۸-۹۱)

تلاش دشمنان برای به انحراف کشاندن انقلابهای منطقه/ نقشه های خائنانه برای اختلاف افکنی میان مسلمانان/ زمینه سازی برای جنگهای داخلی در برخی کشورهای اسلامی/ ترساندن دولتها و ملتهای انقلابی از معارضه با سلطه خواهان

ادامه مطلب